Mera garn!

Idag var jag på Emmas, för första gången på ganska länge. Handlade garn, fast inte till mej själv, utan till en kofta jag ska sticka på beställning. Tove-garn från Sandnes, grå och grön, ska tovas. Blir en perfekt TV-stickning!
Har hunnit börja lägga upp maskor och sticka första varven i alla fall. Men innan jag fortsätter måste jag göra klart min tovade vante som ska med på Sticknätverkets utställning och vara klar senast 3 sept. Vanten är tovad och klar, det som är kvar är dekorationerna. Tror att jag ska klippa ut och brodera lite...
Imorgon ska jag och Ewa till Sånna på stickcafé för första gången - kul att variera lite.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hoppas du har en bra helg!!

Hur var stickcafet i Sånna?? Vi var där en gång(Jag, Malin, Pernilla o Ulrica) Men det var så himla trångt o bökigt. Men bra priser har han.

KRAM

2009-08-29 @ 10:36:21
URL: http://parlmudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0