Länge sedan...

Jag har verkigen dåligt samvete för att jag inte tagit mej tid att skriva i min blogg...
Men jag tappade sugen när det visade sej vara krångligare än jag trodde att piffa till den. För efter att ha tittat på en massa andra tjusiga bloggar med bilder och tjusiga bakgrunder ville jag förändra min egen blogg. Men det var inte så enkelt, och då tappade jag sugen. Men nu ska jag försöka bli lite aktivare så att jag får behålla alla mina 3(!) trogna läsare...
Ikväll har jag varit på vårens sista stickcafé på Emmas och fått lite ny stickinspiration. Jag har inte riktigt varit inspirerad att sticka senaste veckorna. Men nu kom lite av lusten tillbaka!
Och förhoppningsvis kan jag lägga lite av den energi, som tidigare gått åt till att fundera ut och handla veckans mat , på att sticka istället! Jag har nämnligen börjat prenumerera på Ammismatkasse, dvs jag betalar 680 kr och får på söndagen hem all mat samt recept för 5 middagar. Visst låter det underbart! Hitills har vi lagat 2 middagar och ingen har protesterat! Och dessutom lär man få dra av de 230 kr som är seviceavgift som hushållsnära tjänster!
Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Pärlmudden

Skönt att du fick lite sticklust igen!!

Tack än en gång för tröjan till hjälpstickan!

fortsätt blogga så dyker fler trogna läsare upp, det kan du vara säker på.

KRAM Ann-Louise

2009-05-27 @ 08:03:09
URL: http://parlmudden.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Äntligen hittade jag dig! hihi Skoj att du kom till Emmas också! Nu när jag har funnit dig får du en trogen läsare till. hihi Jag köpte ju ett till förgarn via Tradera och gissa om jag fick mig ett gott skratt när den kom! Det var ju inte alls samma färg! asg Ja, ja, nu sitter jag här med mina förgarner på 130 g resp 120 g. fniss



Kramkram

Ulrica =o)

2009-06-04 @ 11:42:30
URL: http://smyckasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0