Sticklotta virkar!

De senaste veckorna har varit minst sagt hektiska, det var först idag som jag kände att jag inte bara stressade runt mellan olika aktiviteter. Utvecklingssamtal, kurser i Linköping och Göteborg och körresor har gjort att jag inte har hunnit med så mycket stickning som jag hade velat. Men jag har i alla fall hunnit med att virka lite, blev inspirerad efter att ha tittat på PetraO blogg och sett en fin virkad sjal. Ett besök på Emmas resulterade i ett nystan garn som passade perfekt - Kunstgarn från Hjertegarn. Mönstret är busenkelt, från Drops. Har avslutat en sjal och börjat på en ny! Den första tänker jag ge bort i present. 


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0