Jul, Jul strålande Jul

Juldags kväll och den riktiga julfriden börjar infinna sej. Julafton var stundtals lite hektisk - men mkt trevlig - med julmat, julklappar och körsång på midnattsmässa. Men lite stickning hann jag allt med mellan varven. En dag utan garn och stickor är ingen bra dag :)
Just nu har jag min vana trogen flera projekt på gång för att kunna variera beroende på hur koncentrerad jag kan vara.
Ikväll blir det en riktig TV -stickning, bara slätstickning som efter tovning ska bli en väst. Jag ska nämnligen se på efterföljaren till favoritserien kommisarie Morse - Lewis.

Kommentarer
Postat av: ewa

Va bra att du håller stickorna igång.Jag försöker också mellan varven..ha,ha

2008-12-26 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0