Vantar klara och mera garnköp

Annas vantar blev klara lagom till påsk, lagom till hennes födelsedag. Så nu kan jag med gott samvete sticka på nåt annat. Och jag har bestämt att tillsvidare ska jag i huvudsak försöka GÖRA KLART påbörjade arbeten - sådana finns det nämnligen mycket gott om! Jag är jätteduktig på att påbörja nya projekt, men inte alltid lika duktig på att avsluta...
Får väl se hur länge målsättningen håller... Speciellt med tanke på att Hanna kom hem från London igår och naturligtvis hade hon köpt garn till mamma. Kaffe Fasset garn igen, en härva likadan som förra gången och en ny färgblandning.
Än så länge har jag bara nystat garnet, vet inte riktigt vad jag vill göra av det. Men det är ingen brådska, jag har att göra ändå!


Annas vantar                                                                                      Nya garnköpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0