Lat sommar...

Insåg just nu att det var väldigt länge sen jag uppdaterade min blogg... Jag har knappast suttit vid datorn alls i sommar, förutom då jag varit tvungen att göra skolarbeten. Men nu är man tillbaka i sina vanliga rutiner igen, ganska skönt faktiskt, så nu ska jag bli flitigare på att blogga!
Stickat har jag inte gjort så mycket heller, först de senaste veckorna som jag kommit igång igen. Jag samlade ihop mej och reapade upp en misslyckad kofta och började på en ny som förhoppningsvis blir bättre! Lärde mej ett nytt uttryck i veckan - Frog som betyder repa upp eller tink dvs man läser knit baklänges. Konstaterade att jag har många UFO ( unfinished objects) och många WIP (work in progress) liggande hemma. Läste detta i senaste numret av Hemslöjden som hade många roliga sidor om stickning. Bl a många tips på stickbloggar som var nya för mej. Återkommer med länkar till dem.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skönt att se ett blogginlägg ifrån dig!! Vet du om att första stickcafet för hösten blir den 8 september?? En tisdag.

När du har tid och lust kan du väl maila det där mönstret som vi pratade om i våras.

Hoppas vi ses den 8

KRAM

2009-08-23 @ 15:55:10
URL: http://parlmudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0