Long time ago...

Förstår inte var tiden tar vägen, nu har det gått alldeles för lång tid sen jag skrev i min blogg...
Och jag har ingen bra förklaring, än mindre ursäkt. Men jag ska försöka bättra mej...
Upptagen har jag i alla fall varit, av Englandsresa, hälsade på min äldsta dotter som jobbar som au-pair.
Jättemysigt och kul, vi hade 3 härliga dagar tillsammans, var bland annat på afternoon thea på Dorchester Hotel á 75 pund... Så nu har man gjort det en gång för alla!
Inget garn köpte jag, men jag tipsade Hanna om vad mamma önskade sej i julklapp ;)
På stickfronten tuffar det på, mesta tiden går åt till att sticka en kofta på beställning. Den ska filtas i maskin så det är gigantiska stycken! Men det är bra TV stickning, inte mycket att fundera över. Tyvärr så har jag inte tittat så mycket på TV på sistone så det går lite långsamt för tillfället. Men jag satsar på att bli färdig till jul.
För jag har fler projekt på gång som bör bli färdiga snart... För jag försöker vara hård mot mej själv just nu och inte börja på nåt nytt innan jag avslutat redan påbörjade arbeten - jag har ett antal sådana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0